U nedavnoj prijavi za patente i žigove Sjedinjenih Američkih Država, General Motors je podnio dizajn za autonomni sistem vozila dizajniran za obuku novih vozača. Ova zanimljiva upotreba tehnologije autonomne vožnje koristit će se za ocjenjivanje novih vozača i njihovo obučavanje dok uče osnove vožnje na javnim cestama.
Poticanje autonomnih vozila zahvatilo je većinu automobilske i tehnološke industrije jer organizacije rade na kontinuiranoj izgradnji pametnijih vozila koja zahtijevaju manje doprinosa vozača. GM definira autonomno vozilo kao automobil ili kamion koji je sposoban osjetiti okolinu i navigirati uz vrlo malo doprinosa vozača.
Iako je ekstenzivna upotreba različitih vrsta senzora proizvela pametnija vozila, GM čak priznaje u prijavi patenta da možda postoje trenuci kada će čovjek morati da preuzme i vozi bez autonomne pomoći. GM navodi trenutke kada čovjek možda želi da se vozi radi ličnog zadovoljstva, kao i slučajeve kada se autonomno vozilo nalazi u okruženju kojim ne može upravljati.
Kako bi pripremili ljude za budućnost u kojoj će morati da rade zajedno sa svojim autonomnim vozilima, rođen je GM-ov novi autonomni trener vozača. GM također ističe prednosti koje uključuju smanjenu bazu instruktora, niže troškove podučavanja i poboljšanu dostupnost rasporeda trenera. Uspjeh učenika će se mjeriti različitim senzorima koje autonomno vozilo koristi za vožnju, tako da će svi inputi polaznika biti precizno izmjereni. Na osnovu unosa, automobil može pružiti povratnu informaciju u realnom vremenu jer radi na obučavanju učenika vozača da pravilno koriste stvari poput papučice kočnice, upravljača i gasa, da spomenemo samo neke.