Kvar transmisije – rani znakovi

kvar transmisije

Bez obzira da li vaše vozilo ima ručni ili automatski mjenjač, ​​tokom vremena doživljava znatnu količinu habanja. Sistem prijenosa (transmisija) će prenijeti snagu sa motora automobila na njegove točkove, tako da kao što možete zamisliti, postoji veliki pritisak na njegovim komponentama. Vaše vozilo se kreće naprijed ili nazad zbog ovog sistema. Zamislite samo količinu pritiska koja se godinama skuplja u komponentama prijenosnog sistema, odnosno transmisije!

Kvar transmisije je prilično čest zbog ovog razloga. Dobra vijest je da postoji mnogo ranih znakova i simptoma kvarova u prijenosnom sistemu. Važno je uočiti ove znakove i obratiti pažnju na njih što je prije moguće kako biste spriječili skupe popravke na duge staze. Ovaj članak pruža informacije o važnosti poznavanja potencijalnih znakova upozorenja i simptoma kvara transmisije.

Sistemi sa ručnim mjenjačem mogu imati manje problema u poređenju sa sistemima sa automatskim mjenjačem. Međutim, postoje neki ključni pokazatelji kod ručnih mjenjača koji vam pokazuju da nešto treba učiniti. Ako imate problema da ubacite vozilo u brzinu čak i kada je kvačilo pritisnuto, to je pokazatelj problema s transmisijom. Može postojati nekoliko uzroka za ovaj problem, kao što je nizak nivo tečnosti u mjenjaču, pogrešna tekućina ili potrebno je podešavanje kablova mjenjača/kvačila.

U slučaju da čujete neobične zvukove kada je automobil u neutralnom položaju, to bi mogao biti problem sa sistemom transmisije. Može postojati nekoliko uzroka za to, kao što su niska ili stara tekućina za prijenos, istrošeni zupci zupčanika, mehaničko trošenje, istrošeni ležajevi i istrošeni zupčanik za vožnju unazad. Proklizavanje zupčanika je još jedan problem koji se javlja zbog problema s transmisijom. Možda će vam biti teško kontrolisati automobil kada brzina proklizava. Ovo je prilično opasna situacija kojoj morate odmah pristupiti.

Miris paljevine – obično tečnost u mjenjaču – je još jedan znak problema sa mjenjačem u vašem vozilu. Ovaj miris nastaje zbog pregrijavanja sistema prijenosa. Neadekvatna tekućina za prijenos može uzrokovati pregrijavanje jer je tekućina neophodna da bi komponente sistema uvijek bile podmazane i spriječava izgaranje sistema. Spojnica za vuču je još jedan kvar sistema transmisije. Ovo se dešava kada je papučica kvačila previše labava. Ako vaše vozilo doživi bilo koji od ovih kvarova, trebali biste ga provjeriti i popraviti od strane jednog od kvalifikovanih stručnjaka koji će pregledati vaše vozilo i dati vam preciznu dijagnozu o tome koji bi mogao biti problem s vašim prijenosnim sistemom i što je potrebno da se popravi . Ne samo da će vam uštedjeti vrijeme, nevolje i novac, već će vas i druge vozače spasiti od katastrofe na putu.