“ZBOG OVOGA SAM I DAO OTKAZ” Bivši mesar otkrio sve trikove kako varaju kupce u mesarama – “Šef objekta stavlja sebi bonus u džep”

U današnjem poslovanju, posebno u sektoru prodaje, kupci se često susreću s nepoštenim praksama koje mogu dovesti do toga da plate više nego što bi trebalo. Prodavači, kako bi povećali račun, koriste različite trikove, a kupci nerijetko završavaju s proizvodima koje nisu tražili ili plaćaju više nego što je potrebno. Čini se da je ovakvo ponašanje postalo standard, gdje se često primjenjuje logika “ako prođe, prođe”.

Prevare u odjelima s mesom i suhomesnatim proizvodima

Jedno od najčešćih mjesta na kojem se ovakve prevare događaju su odjeli s mesom i suhomesnatim proizvodima. Mnogi kupci su primijetili da proizvodi često imaju manju težinu nego što je naznačeno na ambalaži. Tako je jedan kupac, koji je kupio pakovanje mesa koje je trebalo sadržavati 100 grama, otkrio da je stvarna težina samo 78 grama.

Iskustvo kupaca i upozorenje na društvenim mrežama

Na društvenim mrežama pojavila se objava koja upozorava na ovakve prevare. Kupci su podijelili svoja iskustva, tvrdeći da su na vagi u trgovini često dobivali manju količinu nego što je bilo označeno. Jedan kupac napisao je: “Pripazite, varaju nas s težinom proizvoda. Na vagi u trgovini izmjereno je samo 78 grama umjesto 100 grama. Ovo nije prvi put da primjećujemo ovakve stvari. Prodavačica tvrdi da je vaga u redu, ali ovo je vrlo očigledno kada se radi o manjim količinama.”

Iskustva bivših mesara: Trikovi u trgovini

Neki bivši mesari odlučili su podijeliti svoja iskustva kako bi upozorili javnost na ove varljive prakse. Jedan od njih je rekao: “Važno je znati da meso često dolazi natopljeno vodom. Kad naručite kilogram šnicli, nakon što ih stavite u frižider, primijetit ćete da težina nije ista jer se dio vode ocijedi. Tu je i trik s vagom, gdje ispod papira stavljaju nešto da bi težina izgledala veća i tako šefovi objekta dobijaju bonuse.”

Meso koje nije svježe i trikovi s mlevenjem

Također, mnogi mesari ne melju svježe meso, već nude već pripremljeno mleveno meso, često od ostataka, umjesto da kupcima ponude čiste komade mesa. Ovo je još jedan način na koji prodavači pokušavaju smanjiti troškove, a kupcima ne nude svježe proizvode.

Ambalaža i prelepljivanje deklaracija: Trikovi u prodaji

Većina ljudi ne provjerava ponovo težinu mesa, bilo kod kuće ili u prodavnici, što dovodi do toga da često plaćaju više zbog ambalaže ili papira koji su uračunati u cijenu. Osim toga, poznati su trikovi poput prelepljivanja deklaracija ili postavljanja različitih cijena na pultu i blagajni kako bi se kupci zbunili i na kraju platili više nego što su planirali.

Zaključak

Ove prevare u prodaji, posebno u trgovinama s mesom, nisu rijetkost i potrebno je biti oprezan kako bi se izbjeglo plaćanje većih cijena nego što je potrebno. Kupci bi trebali biti pažljivi prilikom vaganja proizvoda, provjeriti deklaracije i cene, te obratiti pažnju na nepoštene prakse koje mogu uticati na njihov novčanik.