Zašto auto vuče u stranu

auto vuče u stranu

Upravljanje autom vam postaje teško?
Upravljanje vozilom zahtijeva malo truda. Međutim, ako osjetite da vaše auto vuče u jednu stranu vrijeme je da se razmotri problem.

Osim što je dosadan i težak za upravljanje, kada vaš auto vuče u stranu to je često pokazatelj problema s kočnicama, gumama ili upravljačem i ovjesom. Slijede neki od najčešćih uzroka zašto auto vuče u stranu.

prednje kočione čeljusti, pločice i diskove

Ako vaše vozilo vuče na jednu stranu tokom kočenja, vizuelno pregledajte prednje kočione pločice i diskove i provjerite da li postoje vruće tačke ili područja oštećena pretjeranom toplotom. Provjerite ispravan rad i kretanje čeljusti unutar njihovih nosača za montažu. Provjerite curenje kočione tekućine na prednjim kočionim oblogama ili pločicama.

Neravnomjerno trenje između desne i lijeve prednje kočnice može uzrokovati da auto vuče na lijevu ili desnu stranu. Ako je stanje prednjih kočnica dobro, provjerite jesu li čeljusti diska ili kočione papuče pravilno podešene, tako da se desna i lijeva pločica ili papuče kreću istom brzinom i razdaljinom kada se pritisne papučica kočnice. Kočnice su kritična sigurnosna komponenta i sve popravke treba obaviti bez odlaganja.

Provjerite da li se gume neravnomjerno troše

Ako vaši problemi s upravljanjem nisu povezani s vašim kočnicama, pogledajte gume za signalne znakove prednjeg upravljanja i/ili problema s ovjesom. Vizuelno provjerite uzorak habanja desnih i lijevih suprotnih guma za razlike.
Potražite perjanice ili hrapave ivice na unutrašnjoj ili vanjskoj strani jedne ili obje gume za indikacije da točkovi nisu usmjereni u pravom smjeru. Odsustvo habanja nije garancija da ne postoji problem. Oštećenje sistema upravljanja od udaraca može uzrokovati povlačenje volana udesno ili ulijevo prije nego što dođe do oštećenja guma.

Pogledajte ležajeve točkova

Loš ležaj točka može biti jedan od razloga zašto auto vuče u jednu stranu. Ležajevi točkova su neophodni za pravilno funkcioniranje sklopova glavčine, guma i točkova.

Možete izvršiti pregled ležajeva točkova bez skidanja gume kako biste vidjeli da li je u tome možda vaš problem. Podizanjem automobila dizalicom i podupiranjem na postolje dizalice, moći ćete rotirati točkove osluškujući neobične zvukove. Također zgrabite svaki točak i pokušajte ga ljuljati, tražeći prekomjernu labavost ili “luft”. Ako čujete zvukove ili osjećate prekomjernu labavost, uzrok vaših problema može biti neispravan ležaj točka. Za dijagnozu se obratite svom auto mehaničaru.

Loše kugle, krajnice i spone mogu biti uzrok da auto vuče u stranu

Istrošene ili oslabljene komponente u sistemu upravljanja i ovjesa vašeg automobila mogu uzrokovati da vaše auto vuče u jednu stranu. Ispitivanje vašeg sistema upravljanja i ovjesa pomoći će vam da utvrdite da li je tu problem.

Ako pogledate iza prednjeg desnog ili lijevog točka vašeg vozila, naći ćete točak pričvršćen za zglob upravljača. Svaki zglob upravljača povezan je sa sistemom upravljanja i ovjesa. Ako pratite upravljački sistem od upravljačkog mjenjača, naći ćete niz karika koje završavaju na zglobu upravljača. Ako pratite upravljački sistem od letve volana, vidjet ćete da i ona završava na zglobu upravljača.

Konačna veza između upravljačkog mjenjača ili zupčanika i zgloba upravljača s desne i lijeve strane naziva se krajnica. Svaki krajnica postavlja se u kuglični zglob (kuglu), čvrsto umetnut u zglob upravljača. Svi ovi dijelovi trebaju biti netaknuti, s praktički nultim zazorom između svake vučne šipke i njenog uparenog kugličnog zgloba.

Ako nema oštećenja na ovim dijelovima, sumnjajte da je loše centriranje točkova uzrok da auto vuče u stranu. Izvršite sve gore navedene popravke prije nego što kvalificirani tehničar izvrši centriranje točkova.

Ukoliko vam se desi da vam auto vuče u stranu naša preporuka je da ga odmah odvezete pouzdanom auto mehaničaru koji će ga vrlo brzo vratiti u ispravno stanje.