Hyundai i30 – recenzija

hyundai i30

Najnoviji Hyundai i30 čini dovoljno da održi korak sa nizom veoma talentovanih porodičnih hatchback rivala koji uključuju Ford Focus, Vauxhall Astra i Volkswagen Golf. Ovo nije najuzbudljiviji kompaktni porodični automobil na tržištu, ali je dobro izgrađen, prefinjen i ekonomičan, i dolazi sa velikim izborom standardne opreme.

Početni 1.0 T-GDi benzinski motor je naš omiljeni, nudi dobro iskustvo vožnje uprkos svojoj naizgled skromnoj izlaznoj snazi. Renault Megane je elegantniji, a SEAT Leon zabavniji za vožnju, ali i30 bi se trebao naći u vašem užem izboru ako tražite racionalnu alternativu Vauxhall Astri – ili mehanički sličnom Kia Ceedu.

O hyundai i30

Među tako talentovanom opozicijom u porodičnoj hatchback klasi, i30 je pomalo neinspirativni izbor, ali ima svoje prodajne tačke. Hyundai i30 je dostupan kao hatchback sa pet vrata i kompaktni i30 Tourer karavan, zajedno sa i30 Fastback u stilu kupea sa pet vrata. Postoji brža i30N verzija hatchback-a i Fastback-a.

Hyundai i30 je nedavno urađen faceliftingom, s ciljem povećanja njegove privlačnosti. Sa upečatljivim LED prednjim svjetlima i odvažnom novom rešetkom, i30 je svakako ljepši nego prije – iako Hyundai nije otišao do iste dužine kao što je učinio s prepoznatljivim Tucson SUV-om. Promjene su manje uočljive oko stražnjeg dijela, osim nešto džezerskog seta stražnjih svjetala. Tu je i raskošniji izgled za i30 s N Line oblogom, jer Hyundai nastoji odvući kupce od alternativa kao što je popularni Ford Focus ST-Line asortiman i SEAT Leon-ovi FR modeli – nivoi opreme koji konvencionalnim hatchback-ovima donose sportsku notu tako što odražavaju stil odgovarajućih hot hatch verzija.

U okviru faceliftinga, Hyundai je također pojednostavio gamu i30. Više ne postoji oskudno opremljen S model, tako da je SE Connect sada specifikacija ulaznog nivoa. Kao rezultat toga, alu felge, kamera za stražnji pogled i ekran osjetljiv na dodir od osam inča (sa Android Auto i Apple CarPlay konekcijom) sada su standard. N Line dodaje dvozonsku klimu, sportska sjedišta, digitalnu instrument tablu i veći ekran osetljiv na dodir, dok je Premium veoma dobro opremljen, sa grijačima za prednja sjedišta i volan, kao i podlogom za bežično punjenje.

Motor

Početni 1,0 T-GDi turbo benzinac nudi najbolji spoj performansi i troškova rada. U praznom hodu moguće je otkriti samo tiho zujanje trocilindričnog motora. Sa 118 KS performanse su razumne, a i30 parira snažnijim rivalima; to može zahvaliti relativno maloj težini. Međutim, performanse u stepenu prijenosa nisu baš tako jake, a i30 je trebalo 12,6 sekundi da ubrza od 0 do 100km/h. To je sekundu sporije od Renault Meganea sa 1.2 TCe pogonom.

Sljedeći je snažniji 1.5 T-GDi. Također s turbo punjenjem, jedinica većeg kapaciteta ne nudi toliko prednosti kao što se može činiti na papiru. Hyundai tvrdi da ima mnogo brži sprint od 0-100 km/h za 8,9 sekundi, ali u stvarnosti razlika nije tako velika. Međutim, prefinjeniji je pri velikoj brzini, manje je opterećen na vrhu. Uparen sa sportskim N-Line specifikacijama, veoma liči na jeftiniji i30N.

Kupci koji nisu zainteresovani za dva benzinska motora trebali bi pogledati 1,6-litarski CRDi dizel sa 134 KS. To je poznat motor i čini se kao da je prikladan za Hyundai i30, s dovoljno snage da pogura hatch uz pristojnu brzinu bez da se ikada osjećate napregnuto ili preopterećeno. Kao i dva standardna benzinska motora, lijepo se smiruje pri brzini, nudeći impresivnu prefinjenost na velikim udaljenostima.

Vodeći i30 N Performance pokreće 2,0-litarski četvorocilindrični benzinski motor sa turbo punjenjem, koji razvija 271 KS i 353 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100km/h traje 6,1 sekundu.

Interijer Hyundai i30

Hyundai i30 je dizajniran, razvijen i testiran u Evropi, posebno za evropske kupce. Svi modeli dolaze sa ekranom osjetljivim na dodir od 8 inča. Izvana, ovaj novi Hyundai i30 predstavlja novi dizajnerski jezik brenda sa svježom kaskadnom rešetkom i odvažnim LED prednjim svjetlima. Nije tako privlačan kao Renault Megane, pa čak ni upečatljiv kao SEAT Leon, ali se lako može poklopiti sa neopisivim rivalima poput Volkswagen Golfa ili Ford Focusa. Uredna LED zadnja svjetla daju automobilu prepoznatljiv potpis noću.

Stereo i infotainment

Postoji mnogo tehničkih opcija dostupnih na Hyundaijevom najnovijem i30, uključujući sve najnovije prednosti povezivanja. Puno sigurnosnih kompleta je uključeno kao standard, dok su stvari poput Rear Cross Traffic Alert dostupne na vrhunskim automobilima.

Sistem ekrana osjetljivog na dodir je jasan i brz za reagovanje, uprkos zastarjeloj grafici, dok usluge uživo, kao što su saobraćaj, vremenske prilike i upozorenja za radare, olakšavaju život na putu. Sedmogodišnja besplatna pretplata na Hyundai Live Services je standardna, dok je bežično punjenje telefona također uključeno u SE Nav.

Lako je upariti telefon i koristiti dostupne aplikacije za povezivanje, dok pristojan ekran također znači da kamera za vožnju unazad daje lijepu detaljnu sliku, što olakšava manevrisanje. Prečice postavljene na dnu ekrana takođe olakšavaju prelazak na određene oblasti sistema. Pomjeranje dugmadi sa bočnih strana ekrana je takođe malo moderniziralo unutrašnjost.

Pouzdanost i sigurnost Hyundai i30

Bez obzira koji model odaberete, Hyundai i30 bi trebao biti siguran i pouzdan porodični automobil. Na novom i30 postoji mnoštvo sigurnosnih kompleta, pri čemu svi automobili imaju autonomno kočenje u nuždi, upozorenje na prednji sudar i pomoć pri održavanju trake. Pomoć za duga svjetla i upozorenje vozaču su također uključeni. Rear Cross Traffic Alert skenira stražnji dio automobila u potrazi za opasnostima.

Zahvaljujući svom standardnom sigurnosnom kompletu, Hyundai i30 je dobio pet zvjezdica na Euro NCAP testu sudara i rezultat od 88 posto, što ga stavlja na vrh ljestvice po sigurnosti u klasi kompaktnih hatchback-ova.