Curenje ispod auta – šta boja tečnosti govori

curenje ispod auta

Bez obzira koliko je vaš automobil nov ili pouzdan, velika je vjerovatnoća da ćete jednog dana vidjeti curenje ispod auta. Kada vaš auto procuri, obično pretpostavljate najgore. Hoće li voziti? Koliko će to koštati? Neko curenje iz auta je ozbiljno i može vas ostaviti na cjedilu, dok su druga normalna i prirodno se dešavaju svakom automobilu. U svakom slučaju, često ćete se pitati… šta curi ispod mog auta?

Saznajte šta curenje ispod auta govori prateći šifru boje. Označićemo bojom različite tečnosti koje bi mogle da iscure iz vašeg automobila i pomoći vam da shvatite šta da radite u vezi s tim.

Bezbojna tečnost: Svaki automobil će propuštati vodu kada koristite klima uređaj, što dovodi do kondenzacije vode. Ovo je vrlo uobičajeno i najmanje zabrinjavajuće curenje iz auta koje vam se može dogoditi.

Jarko plava: Tečnost za brisače vjetrobranskog stakla je jarke boje i konzistencije je vode. Gubitak ove tečnosti ne utiče na rad vašeg automobila i ovo curenje ispod auta, takođe nije alarmantan znak.

Smeđa ili crna: Ako ispod vašeg automobila postoji lokva smeđe ili crne tečnosti, to je vjerovatno ulje. Imat će neprijatan miris i biti klizav kada ga dodirnete. Najveća briga je da vozite svoj automobil sa malo ili bez ulja. Pregrijati će se i uzrokovati štetu. Dakle, prvo provjerite nivo ulja i dopunite ako je potrebno. Zatim napravite planove da svoj automobil odvezete mehaničaru što je prije moguće.

Crvena: Tečnost za mjenjač je takođe klizava na dodir, ali je crvena i bez mirisa. Curenje će biti u sredini ili prednjem dijelu automobila. Morate što prije odvesti auto mehaničaru. To može biti jednostavno kao potreba za promjenom tekućine u mjenjaču ili može biti uzrokovano ozbiljnijim problemom motora.

Crvenkasto smeđa: Tečnost servo upravljača je takođe crvenkasta i ima blago slatkast, zapaljen miris. Curenje će biti ispod prednje polovine vašeg automobila. Ako mislite da vaš automobil curi tečnost servo upravljača, odvezite ga svom mehaničaru što je prije moguće. Gubitak previše tekućine u servo upravljaču može dovesti do iznenadnog gubitka servo upravljanja.

Svijetlo smeđa: Kočiona tekućina je svijetlo ili tamno smeđa, ovisno o tome koliko je stara, i klizava je na dodir. Naći ćete je ispod točkova ili blizu kočnica. Ne pokušavajte da vozite automobil ako curi kočiona tečnost, jer rizikujete da nećete moći da se zaustavite. Na sreću, curenje kočione tečnosti je rijetko.

Dugine boje: Curenje goriva je možda najlakše prepoznati, ali je i najproblematičnije. Curenje goriva često je uzrokovano velikim problemom koji bi trebao riješiti vaš mehaničar.

Za svakog vlasnika automobila važno je da zna prepoznati kakvo je curenje ispod njegovog auta. Imajte na umu da uvijek pregledate eventualne lokve oko vašeg parking mjesta.