Ćerka čuvenog, a najnesrećnijeg pevača spiskala svo očevo bogatstvo, postala teška zavisnica: Ne zna kako je dočekala 30

Frensis Bin Kobejn, ćerka legendarnog muzičara i frontmena Nirvane, Kurta Kobejna, od rođenja nosi breme slavnog prezimena i sve što ono sa sobom donosi. Od najranijih dana bila je u centru pažnje, ne zato što je to želela, već zato što su je svet i mediji smatrali naslednicom jednog od najvećih muzičkih genija svih vremena.

Iako bi mnogi pomislili da je odrasla u okruženju prepunom luksuza i privilegija, njena životna priča daleko je od idilične. Umesto bezbrižnog detinjstva, suočila se s gubitkom, nestabilnošću i stalnim pritiskom javnosti. Kao beba od samo godinu dana, izgubila je oca, što je ostavilo neizbrisiv trag na njenom odrastanju. Dodatni teret nosila je i zbog složenog odnosa s majkom, rokerkom Kortni Lav, čiji su problemi sa zavisnošću i skandalozni život dodatno otežali Frensisin put ka stabilnosti.

Detinjstvo pod svetlima reflektora i senkom tragedije

Na prvi pogled, činilo se da je Frensis rođena pod srećnom zvezdom. Kao jedino dete Kurta Kobejna, nasledila je ne samo njegovo bogatstvo, već i neizbežnu pažnju javnosti. Još dok je bila beba, pratila je roditelje na prestižnim muzičkim događajima, poput dodele MTV nagrada. Međutim, iza fasade glamura, njen život bio je daleko od savršenog.

Nakon što je njen otac tragično preminuo 1994. godine, njen svet se promenio. Majčin haotični život, obeležen zavisnostima, pravnim problemima i nepredvidivim ponašanjem, doveo je do toga da su starateljstvo nad Frensis preuzele njena baka i tetka. Kortni Lav je izgubila pravo na starateljstvo zbog svoje nesposobnosti da vodi računa o detetu, što je dodatno narušilo njihov odnos.

Biti naslednica legende – blagoslov ili prokletstvo?

Mnogi su verovali da će Frensis slediti očevim stopama, ali ona je odabrala drugačiji put. Iako je imala priliku da gradi karijeru u muzici, od toga je odustala, smatrajući da ne može pobeći od poređenja sa ocem. Umesto toga, posvetila se umetnosti i modelingu, koristeći te oblasti kao način da izrazi svoju ličnost, a ne da živi u senci svog slavnog prezimena.

Kada je postala punoletna, nasledila je ogroman deo bogatstva koje je njen otac ostavio iza sebe. Iako joj je to omogućilo finansijsku sigurnost, sama je priznala da je u mladosti nerazumno trošila novac, nesvesna njegove vrednosti. Kako je javno priznala, na mesečnom nivou zarađuje oko 100.000 dolara samo od autorskih prava Nirvane, ali je deo bogatstva prokockala na nepromišljene investicije i raskalašen način života.

Suočila se i sa sopstvenim demonima – borbom sa zavisnošću od narkotika, koja ju je navela da preispita svoj život i donese važne odluke.

Spor oko najpoznatije gitare u istoriji roka

Jedan od najvećih medijskih skandala u njenom životu bio je razvod od Isaije Silve, muzičara s kojim je bila u burnom braku. Njihova pravna bitka privukla je veliku pažnju zbog nečega mnogo vrednijeg od novca – gitare koju je Kurt Kobejn koristio tokom čuvenog “MTV Unplugged” nastupa 1993. godine.

Silva je tvrdio da mu je Frensis poklonila gitaru, dok je ona insistirala da mu nikada nije dala takav dar. Na kraju, zbog nedostatka dokaza, izgubila je sudski spor, a Silva je gitaru prodao na aukciji za neverovatnih šest miliona dolara, čime je postala najskuplja gitara ikada prodata. Ovaj događaj bio je još jedan u nizu trenutaka kada je teret očeve zaostavštine uticao na njen život.

Povlačenje iz javnosti i pronalaženje mira

Posle godina haotičnog života pod medijskim nadzorom, Frensis je donela odluku da se povuče iz javnosti i pronađe unutrašnji mir. Odrekla se raskalašenog načina života, rešila da preuzme kontrolu nad svojim finansijama i fokusira se na ono što je istinski ispunjava – umetnost.

Nekadašnja manekenka danas se bavi vizuelnim umetnostima, kroz koje istražuje svoja osećanja, prošlost i unutrašnje konflikte. Umetnost joj pruža slobodu izražavanja i omogućava joj da gradi identitet nezavisno od očeve senke.

Zanimljivo je da je tokom tinejdžerskih godina dobijala ponude za velike filmske uloge, uključujući glavnu ulogu u filmu “Alisa u zemlji čuda” Tima Bartona i ulogu Bel u franšizi “Sumrak”, koju je kasnije proslavila Kristen Stjuart. Ipak, Frensis je odbila sve ponude, jasno stavljajući do znanja da ne želi da bude deo Holivuda.

Život van reflektora – konačno poglavlje mira?

Danas, u svojim ranim tridesetim godinama, Frensis Bin Kobejn posmatra svoj život s drugačijom perspektivom. Iako je put bio turbulentan, pronašla je način da ostane verna sebi.

Njena priča je svedočanstvo o tome kako čak i oni koji su rođeni pod svetlima reflektora mogu odlučiti da se povuku iz javnosti i pronađu svoj put daleko od očekivanja drugih. Nije želela da bude samo “ćerka Kurta Kobejna” – želela je da pronađe sopstveni glas.

I dok svet i dalje povezuje njeno ime sa legendarnom Nirvanom, Frensis je izgradila sopstveni identitet, pokazavši da je moguće pobediti teret prošlosti i živeti život po sopstvenim pravilima.