Kosilica neće da upali – šta učiniti?

kosilica neće da upali

Kosilica koja neće da upali, posebno kada se uzme iz skladišta, gotovo je uvijek zbog jednog problema: lošeg goriva.

Skladištenje kosilice u jesen bez dodavanja stabilizatora benzina u rezervoar za gorivo može uzrokovati kvar goriva i začepljenje prolaza za gorivo. Ako rješavanje tog problema ne pomogne, postoji nekoliko drugih koji mogu pomoći da popravite kosilicu koja se ne pokreće, kao što objašnjavamo ovdje.

Kako popraviti kosilicu koja neće da upali

  • Zamijenite loše gorivo
    S vremenom (kao npr. šest mjeseci kada je vaša kosilica stajala u vašoj garaži preko zime), lakši ugljovodonici u gorivu mogu ispariti. Ovaj proces stvara gume i lak koji prlja karburator, začepljuje prolaze za gorivo i spriječava protok goriva u komoru za sagorijevanje.

Posuda karburatora ispod je formirala koroziju i naslage tokom skladištenja, što može lako začepiti prolaze za gorivo i sprečiti pokretanje motora.

Gas koji sadrži etanol može apsorbirati vodu iz atmosfere, što može dovesti do razdvajanja faza, što se događa kada se etanol i plin razdvoje, slično kao nafta i voda. Etanol koji je upio dovoljno vlage i koji je dovoljno dugo stajao može oštetiti sistem goriva i spriječiti pokretanje motora.

Bez obzira koliko puta povučete uže za paljenje kosilica se neće pokrenuti ako ste ubacili loše gorivo.

U ekstremnim slučajevima, isparavanje lakših ugljikovodika može promijeniti sastav benzina dovoljno da spriječi njegovo paljenje. Plin možda puni motor, ali nije važno ako se neće zapaliti.

Loš plin u vašoj kosilici? Evo kako to popraviti
Ako ste zaboravili da dodate stabilizator benzina u gorivo prije skladištenja, ispraznite rezervoar i zamijenite ga svježim plinom. Ako je rezervoar skoro prazan, jednostavno dolivanje svježeg plina često je dovoljno da se pokrene.

Na nekim kosačicama možete lako ukloniti i isprazniti rezervoar za gorivo. Ponekad je to više problema nego što vrijedi. U tim slučajevima, koristite pumpu za ekstrakciju tekućine ili čak ćuretinu da uklonite loš plin. Ne morate sve to ukloniti; ali pokušajte izvući što je više moguće.

Očistite karburator
Zamijenili ste gorivo, ali vaša kosilica se i dalje neće pokrenuti.

Zatim pokušajte očistiti karburator. Izvadite filter za vazduh i raspršite sredstvo za čišćenje karburatora u usis. Ostavite da odstoji nekoliko minuta kako bi se olabavio i rastvorio lak i desni.

Na nekim karburatorima možete lako ukloniti plutajuću posudu. Ako je u opremi, prvo uklonite mali čep za ispuštanje i ispustite plin iz posude. Skinite poklopac posude za plovak i poprskajte plovak i uske prolaze za gorivo sredstvom za čišćenje karburatora.

Ova vrsta čišćenja karburatora obično je sve što je potrebno da se benzin ponovo pokrene i vaša kosilica vrati na košenje trave.

Ako ne, razmislite o uklanjanju karburatora iz motora, rastavljanju i dobrom čišćenju. Međutim, budite upozoreni: rastavljanje karburatora ne može dovesti do ničega osim frustracije za neupućene. Slikajte telefonom kako biste pomogli pri ponovnom sastavljanju. Zabilježite položaje svih veza ili postavke vijaka za mješavinu, ako su u opremi. Ako uopće niste voljni, umjesto toga posjetite servisera.

Očistite/zamijenite filter zraka
Kada je filter za vazduh uklonjen, sada je pravo vreme da ga očistite. Tapkajte čvrstim filterima na radnom stolu ili dlanu da biste izbacili pokošenu travu, lišće i druge ostatke. Usmjerite komprimirani zrak iz unutrašnjosti filtera van kako biste izbjegli zadržavanje ostataka dublje u medij.

Koristite sapun i vodu za pranje pjenastih filtera. Ako je prošlo nekoliko godina, jednostavno zamijenite filter; oni su jeftini i predstavljaju jedinu liniju odbrane od krhotina koje uzrokuju habanje koje ulaze u vaš motor i troše cilindar i klipne prstenove.

Provjerite razmak svjećice ako vaša kosilica neće da upali

Provjerite svjećicu
Može biti kriva i prljava ili loša svjećica. Uklonite utikač i provjerite stanje. Svjećica u četverotaktnom motoru koji ispravno radi trebala bi trajati godinama i nikada ne bi izgledala zamašćena ili izgorjela. Ako je tako, zamijenite je.

Upotrijebite tester svjećica da provjerite ima li varnica. Ako ga nemate, pričvrstite poklopac svjećice na utikač, držite utikač uz metalnu glavu cilindra i polako povucite uže za starter. Trebalo bi da vidite jaku plavu iskru. Pomaže pri testiranju utikača u zamračenoj garaži. Zamijenite utikač ako ne vidite iskru ili se čini da je slab.

Dok ste već kod toga, provjerite razmak svjećice i postavite ga na tvorničke specifikacije navedene u uputstvu za upotrebu kosilice.

Ako znate da je utikač dobar, ali još uvijek nemate iskru, kalem se vjerovatno pokvario i zahtijeva zamjenu.

Jeste li udarili kamen ili neku drugu prepreku?
Svi smo ugasili motor kosilice nakon što smo udarili u kamen ili korijen velikog drveta.

Ako se vaša kosilica ne pokrene u ovom scenariju, vjerovatno ste ošišali ključ zamajca. To je sićušni komad metala koji pravilno poravnava zamajac kako bi se podesio ispravan tajming motora. Udaranje u nepokretnu prepreku može odmah zaustaviti oštricu kosilice (i radilicu) dok se zamajac nastavlja okretati, rezajući ključ.

U ovom slučaju, vrijeme motora je isključeno i kosilica se neće pokrenuti dok ne povučete zamajac i zamijenite ključ. To je dovoljno lak posao AKO imate set izvlakača zupčanika u garaži. Ako ne, iznajmite set u prodavnici dijelova (ili kupite jedan… nikad nema lošeg razloga da kupite novi alat) ili posjetite distributera.

Moja kosilica se pokreće, ali slabo radi
Ako konačno pokrenete kosilicu, ali radi kao tronožni pas, pokušajte očistiti karburator sa AMSOIL Power Foam. To je snažno sredstvo za čišćenje dizajnirano da ukloni ugljik, lak i drugu prljavštinu s karburatora i motora koji uništavaju performanse.

Dodajte stabilizator benzina kako biste izbjegli većinu ovih problema
Što zvuči bolje? Dovršavate li sve ove korake svake godine kada se vaša kosilica ne pokrene? Ili sipati malo stabilizatora benzina u rezervoar za gorivo?

Jednostavno korištenje dobrog stabilizatora benzina može pomoći da se izbjegnu većina problema s kosilicom koja se ne pokreće.

AMSOIL Stabilizator benzina, na primjer, održava gorivo svježim do 12 mjeseci. Pomaže u sprečavanju isparavanja lakših ugljovodonika kako bi se smanjila guma i lak i održao protok goriva. Sadrži i inhibitore korozije za dodatnu zaštitu.

Koristite dobro motorno ulje za svoju kosilicu
Iako motorno ulje nema utjecaja na to hoće li se vaša kosilica pokrenuti ili ne (osim ako uopće ne koristite ulje i zaplijenite motor), isplati se koristiti motorno ulje visokog kvaliteta u vašoj kosilici.

Ovo se posebno odnosi na profesionalce ili vlasnike kuća koji koriste skupe kosilice sa nultim okretanjem.

Motori za kosilice troše više ulja nego što većina ljudi misli. Obično su hlađeni zrakom, što znači da rade toplije od automobilskih motora hlađenih tekućinom.

Često rade satima u vrućim, prljavim i mokrim uslovima. Mnogi nemaju filter za ulje, što dodatno opterećuje ulje.

U ovim uslovima, motorna ulja formulisana za standardnu ​​upotrebu mogu se pokvariti, što dovodi do štetnih naslaga i smanjene zaštite od habanja.

Za maksimalnu učinkovitost i životni vijek, koristite motorno ulje u vašoj kosilici dizajnirano za pružanje komercijalne zaštite, poput sintetičkog ulja za male motore.

5 Najčešćih problema i savjeta za rješavanje problema s kosilicama
Srećom, lako je naučiti male popravke motora i osnovne popravke kosilice kada su u pitanju jednostavni problemi. Većina problema se može otkloniti uz pomoć nekoliko alata, zamjenskih dijelova kosilice i strpljenja. Da biste uštedjeli novac, uvijek koristite ove savjete za popravku kosilice kod kuće prije nego što odete da kupite novu kosilicu.

  1. UŽE ZA PALJENJE JE ZAGLAVILO ILI GA JE TEŠKO POVUĆI
    Ovo je jedan od češćih problema zašto kosilica neće da upali i obično uzrokovan aktiviranjem kočnice zamajca motora. Prije ponovnog povlačenja užeta provjerite da li kočnica zamajca pritisne ručku. Ako ovo nije slučaj i problem i dalje postoji, provjerite oštricu kosilice.

Uže koje se zaglavilo ili ga je teško povući može biti uzrokovano vučenjem oštrice po tlu ili otjecima koji su se zaglavili za oštricu. Da biste riješili ovaj problem, postavite kosilicu na tvrdu površinu. Uvjerite se da je motor ugašen i da žica svjećice nije uključena. Pažljivo očistite donju stranu noža kako biste uklonili bilo kakve isječke ili prljavštinu, vratite kosilicu na mjesto i pokušajte ponovo povući uže. Ako se problem nastavi, jedan ili više dijelova kosilice možda ne rade ispravno i morat će se popraviti. Posavjetujte se s vlasničkim priručnikom ili potražite na internetu vodiče za popravak za određeni model i marku kosilice.

  1. KOSILICA GUBI SNAGU TOKOM KRETANJA
    U nekom trenutku, skoro svaki vlasnik kosilice će gurati kosilicu i iznenada čuti kako pršti dok se motor zaustavlja.

Jedan od najčešćih uzroka je prljav filter. Koristite korisnički priručnik da odredite gdje se filter nalazi. Uklonite filter i očistite ga. Ako je filter jako prljav, možda će ga trebati zamijeniti. Ovo je jedan od najjeftinijih dijelova za kosilicu za zamjenu.
Ako filter nije problem, usporedite visinu trave sa postavkom visine košenja kosilice. Ako je trava visoka, prilagodite visinu košenja.
Drugi način rješavanja problema sa napajanjem kosilice je čišćenje oštrice. Pogledajte uputstvo za upotrebu i koristite uputstva proizvođača za čišćenje noža kosilice.
Ako ovo ne riješi problem, provjerite svjećicu. Mnogi ljudi mogu brzo popraviti svoje kosilice čišćenjem ili zamjenom svjećice. Svjećice su također pristupačni dijelovi za kosilice koji se prodaju i na internetu.

  1. KOSILICA POČINJE DIMITI
    Ovaj problem obično nije veoma ozbiljan. Motor često dimi kada je komora koja drži ulje prepuna. Provjerite komoru da vidite da li je to problem. Drugi problem može biti curenje u uljnoj komori. Ako se kosilica nagne na jednu stranu dok kosite na padini, ulje može iscuriti na prigušivač i uzrokovati dimljenje. Kada je motor kosilice isključen i ohlađen, pregledajte područje uljne komore da li ima curenja. Problem može biti u tome što poklopac nije dovoljno čvrsto pričvršćen. Ako se dio mora zamijeniti, možda će biti lakše tražiti dio na internetu nego tražiti ga u trgovinama.

U rjeđim slučajevima, dim može biti znak ozbiljnog problema. Ako je dim bijel ili vrlo svijetle boje, a kosilica ne radi neprekidno, vrijeme je da kosilicu pogleda profesionalni serviser.

  1. KOSILICA NEĆE DA UPALI
    Prvi korak u učenju popravljanja problema s pokretanjem kosilice je provjera rezervoara za plin. Prazan rezervoar za gas je najčešći uzrok što kosilica neće da upali. Vlasnici kosilica koji marljivo drže rezervoare punim ipak bi trebalo da provjere rezervoar da vide da li curi. Ako je rezervoar prazan, ali ne bi trebao biti, pregledajte vanjski dio spremnika za curenje.

Ako spremnik za plin nije problem jer kosilica radi na bateriju, provjerite ima li na bateriji znakova oštećenja. Baterije za kosilice takođe mogu izgubiti sposobnost da zadrže punjenje kako stare. Potražite zamjenske baterije za kosilicu ako bateriju treba zamijeniti. Baterije za kosilice razlikuju se po cijeni u zavisnosti od marke i modela kosilice.

Još jedan važan korak u učenju kako popraviti kosilicu koja neće da upali je provjera svjećica. Ako su prljave, temeljito ih očistite. Ponovo ih povežite ako su labave. Stare svjećice treba zamijeniti novim. Ako gorivo ne dolazi do motora, pokucajte na stranu karburatora kako biste pomogli da plin ponovo teče. Ako ovo ne riješi probleme sa kosilicama ove prirode, potražite novi filter goriva.

  1. KOSILICA GUBI BRZINU
    Kada kosilica znatno uspori, problem je obično iščašen ili oštećen pogonski remen. Ovaj dio se nalazi u kućištu motora. Posavjetujte se s vlasničkim priručnikom da provjerite lokaciju. Kada je kosilica isključena, pregledajte pogonski remen. Ako je remen labav, ali nije oštećen, ponovo ga pričvrstite. Novi remen bi trebao popraviti probleme sa kosilicama ove vrste. Ako kosilica radi na baterije, provjerite bateriju. Neke baterije za kosilice mogu uzrokovati ovaj problem ako ne rade, međutim, nije uobičajeno da baterije kosilice usporavaju brzinu kosilice.

KAKO SPREČITI PROBLEME S KOSILICAMA
Znati kako popraviti kosilicu kod kuće štedi vrijeme i novac. Najlakši način da izbjegnete česte probleme je održavanje kosilice. Slijedite ove jednostavne savjete kako biste održali kosilicu u dobrom stanju:

– Uvijek koristite ispravnu vrstu zamjenskih dijelova za kosilicu.
– Redovno čistite oštricu. Obavezno izvucite utikač kako ne bi bilo šanse da se oštrice mogu pomaknuti dok ih čistite.
– Po potrebi podmažite sve pokretne dijelove prema uputama proizvođača.
– Zamijenite ulje prema preporuci.
– Koristite ispravnu vrstu goriva.
– Napunite baterije kosilice prema uputama, ali izbjegavajte njihovo prepunjavanje.
– Čuvajte kosilicu na hladnom, suvom i pokrivenom mestu kada se ne koristi.
– Neka kosilica bude servisirana prema preporuci proizvođača ili garanciji.